Vnitřní řád Polikliniky AGEL Praha
Vítáme Vás v Poliklinice AGEL. Děkujeme za důvěru, kterou jste nám projevili tím, že jste se svěřili do péče našeho zdravotnického zařízení.
- Vize našeho zařízení jsou:
Kvalitní poskytovatel bezpečné péče
Vše pro spokojenost zaměstnanců a pacientů
Zajištění kvality a kontinuity péče v bezpečném prostředí
- Identifikace pacientů/klientů
Před ošetřením/vyšetřením předložte prosím bez vyzvání doklady totožnosti (kartičku pojišťovny, OP nebo pas).
- Identifikace personálu
Všichni zaměstnanci Polikliniky AGEL, jsou povinni nosit jmenovky se jménem a zařazením odbornosti.
- Ordinační doba ambulancí
Ordinační doba je zveřejněna na dveřích každého pracoviště a na webových stránkách poliklinika.agel.cz. Příjem pacientů končí 30 minut před ukončením ordinace.
- Prosíme klienty, kteří přicházejí za účelem návštěvy ambulance praktického či závodního lékaře, aby se vždy hlásili na recepci.
- Občerstvení
V suterénu ze strany Helenské ulice je umístěna kantýna, kde máte možnost občerstvení.
- Práva pacientů
Práva pacientů jsou vyvěšeny v čekárnách a v ambulancích.
- Stížnosti
Písemně na adresu: Poliklinika AGEL, Italská 560/37, 121 43 Praha 2, adresát: Ředitel polikliniky.
- Elektronickou poštou - na adresu: praha@pol.agel.cz.
- Ústně na sekretariátu polikliniky či přímo u vedoucího pracoviště, kterého se stížnost týká.
- Telefonicky na sekretariátu polikliniky, tel. 221 087 401.
- Osoby, u kterých lze stížnost vyřídit: Provozní ředitel, v případě jeho nepřítomnosti, u Hlavní sestry (v jejich nepřítomnosti, určenému zástupci nebo na sekretariátu polikliniky).
- Aby bylo možno důsledně stížnost prošetřit a seznámit stěžovatele se závěry šetření, musí obsahovat tyto náležitosti:
- Jméno a příjmení stěžovatele (pacienta, zákonného zástupce, osoby blízké, v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj
zdravotní stav, nebo pokud zemřel, osoby zmocněné pacientem).
- Podstatné okolností, které se staly podnětem ke stížnosti, včetně uvedení pracoviště, případně jméno
zaměstnance, proti kterému je stížnost směrována).
- Adresu stěžovatele, případně jiný kontakt – telefon, e-mail.
Bližší informace ohledně řešení stížností, naleznete na naších webových stránkách - poliklinika.agel.cz
- Asistenční a vodící pes
Pacient se smyslovým nebo tělesným postižením, který využívá psa se speciálním výcvikem, má právo na jeho doprovod ve zdravotnickém zařízení. Pes je zřetelně označen jako: vodící, asistenční (postroj, vestička + doklad o příslušném výcviku).
- Dotazníky spokojenosti pacientů
Jsou k dispozici na recepci v přízemí a v jednotlivých ambulancích. Budeme rádi, když dotazník vyplníte a ohodnotíte nás a námi poskytovanou zdravotní péči. Schránka na vyplněné dotazníky je umístěna v přízemí budovy.
- Pacient je při poskytování zdravotních služeb povinen:
(seznámení pacienta ve smyslu § 46 odst. 1 písm. a) zákona č. 372/2011 Sb. O zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování, ve znění pozdějších předpisů)
a) dodržovat navržený individuální léčebný postup, pokud s poskytováním zdravotních služeb vyslovil souhlas,
b) řídit se vnitřním řádem zdravotnického pracoviště Poliklinika AGEL Praha,
c) uhradit Poliklinice AGEL cenu poskytnutých zdravotních služeb nehrazených nebo částečně hrazených z veřejného zdravotního pojištění
nebo jiných zdrojů, kterému byly poskytnuty s jeho souhlasem,
d) pravdivě informovat ošetřujícího zdravotnického pracovníka o dosavadním vývoji zdravotního stavu, včetně informací o infekčních
nemocí, o zdravotních službách poskytovaných jinými poskytovateli, o užívání léčivých přípravků, včetně užívání návykových látek, a
dalších skutečností podstatných pro poskytování zdravotních služeb,
e) na výzvu prokázat svou totožnost občanským průkazem; jestliže pacient odmítne prokázání totožnosti, může POLIKLINIKA AGEL
odmítnout poskytnutí zdravotní služby, nejde-li o pacienta, kterému je třeba poskytnout neodkladnou péči.
- Zákaz kouření:
Kouření v celém areálu Polikliniky AGEL Praha je zakázáno!
- Zákaz focení a nahrávání personálu:
Je zakázáno pořizovat jakýkoliv fotografický i audiovizuální záznam personálu polikliniky bez jeho souhlasu. Není-li tak učiněno, personál může odmítnout ošetření pacienta a vykázat jej z prostor polikliniky pro nedodržení Vnitřního řádu. Výjimkou je stav ohrožení života pacienta.
- Kola, koloběžky a sportovní náčiní:
Dopravní prostředky jako kola a koloběžky zanechávejte na vyhrazeném místě určeném pro jejich odkládání v areálu polikliniky. Ostatní sportovní náčiní může do ordinací pouze se souhlasem personálu. Výjimkou jsou kompenzační pomůcky pacientů.
Děkujeme, že dodržujete Vnitřní řád Polikliniky AGEL Praha.
- Italská 560/37, 121 43 Praha 2
- telefonní seznam
- virtuální prohlídka
- napište nám